قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

خیلی دلم میخواد

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا گوشی موبایلم همه آرزوهای زندگیم باشه ! 

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا از خریدن و پوشیدن کفش و لباس نو به اوج شادی برسم و یه چنتا خر غلط هم بزنم از خوشی ! 

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا از اینکه سوار ماشین خارجی آنچنانی میشم به اوج غرور و سرخوشی برسم ! 

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا از سیخ سیخی کردن موهام مثل ... کیف کنم  

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا از پرسه زدن تو پاساژ و مغازه های لوکس اونقدر کیف کنم که شیهه بکشم ! 

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا بشینم و با کمال لذت و در اوج ملنگی از سفر به تایلند و آنتالیا بگم  

  خیلی دلم میخواد مثل خیلیا با ولع تمام در مورد ثبت نام تو شرکتای هرمی و سود ماهیانه آنچنانی حرف بزنم و وسط حرفام یکی دوبارم غش کنم از فرط خوشحالی !  

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا برم سینما و یه فیلم آب دوغ خیاری ببینم و از ته دل بخندمو لذت ببرم و یه چنتا سوت بلبلی هم بزنم !

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا تو جمع جوک ترکی و لری از تو موبایلم بخونم و قاه قاه بخندم !  

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا بشینم پای سریالای farsi 1 و کلی حال کنم با اون فیلمای مزخرفش !    

خیلی دلم میخواد مثل خیلیا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد