قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

یادداشت روزانه

سلام 

دیروز اولین امتحان پایانترمم بود که با تمام وجودم امتحانو خراب کردم و خیالم از اولیش راحت شد که حتما میوفتم ! خوب البته ناراحت نیستم چون واقعا تلاش کردم که بخونم ولی نتونستم . این اتفاقی که برام افتاد به شدت درگیرم کرده و اجازه نمیده ذهنم به چیز دیگه ای مشغول بشه ! اصلا انتظار همچین اتفاقی رو نداشتم اونم به این شکلش !  

من از خود اتفاق ناراحت هستم ولی علت اصلی درگیری و ناراحتی من چیز دیگه ایه !  

امیدوارم هیچوقت برای هیچکسی پیش نیاد که با تمام وجودش به کسی اعتماد کنه و بعد از یه عمر سی ساله حرفایی رو به اون بزنه که تا حالا به هیچکس نگفته بوده یعنی کسیو پیدا نکرده بوده که بهش بگه و بعد یه باره ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
رعنا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://sedayekhamush.blogsky.com

این خیلی بده که به کسی اعتماد کنی و حرفهایی رو بزنی و بعد از گفتنش همه چی به یکباره عوض بشه و روزی چند بار از خودت بپرسی که آیا واقعا لازم بود این حرفا رو بهش بزنم که حالا اینجوری بشه؟!
این اتفاق واسه منم افتاده

سلام ممنون که خوندی و نظر دادی
بله واقعا بده البته منظور من بیشتر این بود که اونی که بعد از یه عمر پیداش کردیو و بهش اعتماد کردی یباره میبینی یه کاری باهات میکنه و یه جوری رهات میکنه که به همه چی شک میکنی حتی به خودت ! یه رفتاری باهات میکنه که با غریبه ها هم نمیکنه ...

مـــینای فــردوس شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام.

انشاالله بقیه ی امتحانات رو خوب پاس کنید.

یادتون باشه «خداوند هیچ چیز خوبی را از شما دریغ نمی‌کند.»

به یاد خودش آروم باشید.

می‌دونم تلخ بوده و هست. ولی چاره چیه؟ حتما حکمتی در اون بوده برای صلاح شما. امیدتون به خدا باشه.

(راستی. من این مدت بودم و انشاالله هستم. اما نه زیاد. به صورت محدود میام و میرم. برام دعا کنید لطفا. سپاس.)

در پناه خدا.

سلام خوب هستید ایشالا ؟
ممنون از دلداریاتون امیدوارم بتونم سریعتر خودمو جمع و جور کنم
محتاجیم به دعای شما ایشالا که هرچی خیره پیش بیاد براتون
موفق باشید و خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد