قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

ندای درون

سلام  

چند وقت پیش تلویزیون یه فیلم پخش کرد به نام ندای درون ساخته استیون سیمون . از اون فیلمایی بود که من خیلی دوس دارم و یه جورایی باهاشون ارتباط برقرار میکنم ( کلا من اهل فیلم دیدن نیستم ) فقط حیف که از اولشو ندیدم ولی حتما این فیلم رو گیر میارم و کامل میبینم . جملات خیلی پر معنی و مفهومی تو این فیلم بود که اوناییشو که یادم مونده اینجا میارم . در ضمن این جملات از طرف ندای درون یه آدم از همه جا مونده ( مثل من ) بهش گفته میشد :   

ما زیاد وقت نداریم چطور میتونیم حتی یک لحظه برای امرار معاش به کاری بپردازیم که دوستش نداریم ؟!  

انسانهای بزرگ واقعی کسانی هستند که به جای گذران زندگی زندگی رو میسازن !  

اگر باور کنیم که همواره خدا در کنار ماست آرامش واقعی به ذهن ما بر میگرده و در این آرامش واقعیه که فکرهای بزرگ به ذهن جاری میشه که میتونه راه حل مشکلات بزرگی بشه که اصلا فکرشم نمی کنیم !  

هیچ وقت احساس بی کسی نکن چون همیشه خدا با ماست . اون تنهامون نمیذاره یعنی اصلا نمیتونه این کارو بکنه چون خودش ما رو آفریده ! 

هر وقت و هر کجا از آرامشی که خود اوست جدا شدیم باید صداش کنیم اونوقت پیشمون خواهد اومد !  

اینا دیگه از خودمه : 

من هیچوقت تو زندگیم از خودم راضی نبودم و حالا هم نیستم نمی دونم چرا این رضایت در من به وجود نمیاد ؟! همیشه هم در حال غر زدن و ناله کردنم که این خیلی بده ! از روزی هم که شروع کردم به نوشتن همش دارم غر میزنم و بد و بیراه میگم  ! ولی با همه اینها از یه چیزی خوشحالم اونم اینه که همه غر و نقامو به خدا زدم همه دلخوریام و دق دلیامو سر خدا خالی کردم و به کسی دیگه نگفتم ! خدا هم هیچی بهم نمیگه و از حرفام ناراحت نمیشه ولی گوش میده و میدونم  خوشحالم هست که من میام به خودش شکایت میکنم و جایی دیگه نمیرم ! چند بار تو نوشته هام شکایت کردم که چرا هیچکس نیست که من باهاش درد دل کنم ولی حالا اون حرفمو پس می گیرم . اصلا من نمیخوام درد دلامو که فقط مال خودمه به کسی بگم ! میخوام اونقدر تو دلم بمونن و اونقدر زیاد بشن که خدا خودش هر جوری که میدونه یه فکری به حالشون بکنه !

نظرات 2 + ارسال نظر
سکوت خیس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://mynoble.parsiblog.com

سلام...
بله همیشه غر می زنین:))
اما تو نوشته هاتون یه معرفت...یه امید...یه رنگ قشنگ هست...
«حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست»

سلام بر دوست خوبم
غر زدن به خدا که عیبی نداره !
ممنون از اینکه همچین نظری به نوشته های من داری
موفق باشی و خدا نگهدار

plus جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام این فیلم از روی سه کتاب به نام های (گفتگو با خدا )در سه جلد ساخته شده میتونید از www.98ia.comدانلود کنید و بخونید

سلام خوب هستید ؟
ممنون که سر زدی و خوندی و ممنون از راهنمایی ارزشمندت
بازم سر بزن
موفق باشی و خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد