قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

سفر به سیاهچاله

خدایا دلم میخواهد نور جلوی پایم توقف کند و من سوار آن شوم و افسارش را به دست من دهی تا به هر طرفی که میخواهم بتازانمش ! 

آنگاه به سمت کهکشانهای دور دستت حرکت خواهم کرد  

آنقدر میروم و میروم تا سرانجام در دام یک سیاهچاله گرفتار و  بلعیده شوم  

وقتی چنین شود دیگر خیال من هم راحت خواهد شد  

دیگر یقین خواهم داشت که هرگز به زمین پر شده از پلشتی باز نخواهم گشت ! 

آنجا دگر نه زمان  هست و نه زمین 

آنجا حتما به تو هم ای خدا نزدیکتر خواهم بود

نظرات 2 + ارسال نظر
مـــینای فــردوس شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام.

استاد قمشه‌ای یه بار گفتن:

چشماتو ببند. وقتی باز کردی، اولین چیزی که می‌بینی خداست...
اولین چیزی که می‌بینی چیه؟ نـــــــور!

گوشه‌گوشه‌ی قلب و ذهن‌تون نورانی.

در پناه سلام.

سلام استاد عزیز حالتون چطوره ؟
دقیقا همینطوره که استاد قمشه ای گفتن
سیاهچاله بر خلاف اسمش که یه کم ترسناکه ولی یه خصوصیت جالب هم داره اونقدر جاذبش زیاده که حتی پرتوهای نور رو هم تو فضا به درون خودش میکشه ! فکر میکنم اونجا خیلی نورانیه ولی هنوز کسی نتونسته سفر کنه به اونجا شاید من اولین نفر باشم !!!
خدا نگهدار

مـــینای فــردوس یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

شما نجوم می‌دونید؟؟؟

من دیوانه‌ی نجوم و فضام. یه بخشی هم توی سرزمین پیچیده هست که یه کم در موردشون نوشته بودم.

موفق باشید.

منم دیوونه ی نجوم و آسمون هستم . خیلی زیاد نمیدونم از نجوم ولی یه چیزایی در حد معمول میدونم . اما تصمیم دارم اطلاعاتمو بیشتر کنم در مورد نجوم چون به نظرم یکی از راههای پی بردن به عظمت خداوند عالم اینه که عظمتی رو که تو آسمون وجود داره و خیلیا ازش بیخبرن بشناسیم . اگه موافقی یه برنامه بذار که با هم اطلاعاتمونو هم بیشتر کنیم هم تبادل کنیم و هم به دیگران برسونیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد