قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند که مکدر شود آیینه مهرآیینم

تاثیر فرهنگ روی حیوانات

سلام 

چند روز پیش سر کلاس استادمون به یه نکته جالب اشاره کرد که بد نیست براتون بگم . ایشون گفتن که فرهنگ ما آدما حتی روی حیوانات هم تاثیر میذاره ! مثالی هم که آوردن این بود : میگفتن که تو آمریکا اگه تو یه جنگل یا پارک جنگلی یا ... برید پیک نیک و چادر بزنید آهوا تا نیم متری خودتون و چادرتون میان و دور و برتون میچرخن و بازی میکنن ! ( اینو از کسای دیگه هم شنیده بودم و عکس و فیلم هم دیده بودم از این موضوع . حتی تو بعضی از شهرا آهوا عملا تو شهر رفت و آمد میکنن ! )  

اما حالا برگردیم ایران عزیز خودمون . اگه یه آهو ( آهو که نه اگه یه شیر آفریقایی از اون خفناش !!! ) یه جایی ما ایرانیا رو ببینه که از ۱۰ کیلومتری داریم میریم نزدیکشون خیلی سریع خودشونو میرسونن به نزدیکترین و البته بلندترین قله کوه چون میدونن حتی اگه اونا به ما نزدیک نشن ما میریم دنبالشونو حتما یه بلایی سرشون میاریم و ... !!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیشی! یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

سلام

مهدی یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com

دقیقا ترکیه که بودم اینو به عینه دیدم...
نمی دونم تا کجا ما ایرانیا اینجوری ادامه خواهیم داد...

سلام دوست عزیز
ممنون که نظر دادی
باید همه سعی کنیم که تو همه چیز خودمونو اصلاح کنیم اینی که گفتم یه مورد خیلی کوچیک بود خیلی موارد هست که ما ایرانیا هوای خودمون هم نداریم چه برسه به حیوونا !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد